Adresa pre prijímanie reklamácií:
SeProWorld s.r.o.
K.Nagya 2615/32
945 01 Komárno
IČO: 48141925
DIČ: 2120065508
Postup pri reklamáci:
Aké doklady potrebujem na uplatnenie reklamácie?
- daňový doklad o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný
- detailný popis závady
Riešenie Vašej reklamácie
- Pošlite e-mail na mailovú adresu: info@eco-bike.sk, kde uvediete:
- typ výrobku
- jeho výrobné číslo
- číslo predajného dokladu
- popis závady
- Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe.
- Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady a dokladom o
kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list. Pri zasielaní tovaru prosím
dbajte na správne zabalenie tovaru a použite tlmiaci materiál alebo
správne výplne, aby sa tovar pri preprave nepoškodil.
Podľa zákona má servis na posúdenie a opravu výrobku 30 kalendárnych
dní.V tejto lehote Vám výrobok zadarmo, v rámci záručnej opravy, opraví
alebo vystaví návrh na dobropis (v prípade neopraviteľnosti výrobku).
Zásady reklamácie
- Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len od predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
- V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo k predávajúceho na
kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu vybaviť
až po úplnej úhrade v zmysle § 151a a nasl. Občianskeho zákonníka. - Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci
predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na
všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie
je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane
spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka. Ak kupujúcim nie je spotrebiteľom,
postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je
1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej
spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci
osobne v deň jeho prevzatia. - Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
- Na batérie sa vzťahuje 7 mesačná záruka, nakoľko nie sú súčasťou stroja, sú vyberateľné a dajú sa externe používať.
- Nevzťhauje sa záruka na pneumatiky, žiarovky a brzdové obloženie.
- Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
- k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
- nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou
vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu
tovaru, - zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
- poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
- používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii,
všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi
alebo iným porušením záručných podmienok. - ak zákazník nedonesie stroj na 6 mesačnú servisnú prehliadku do nášho autorizovaného servisu
- Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
- Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie
tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť
výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať. - Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
- Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri
preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko
tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť
tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi
prehlasujete že obal je nepoškodený. - Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných
obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek
meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.
- pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená
bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje
predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto o opravy vady (opravy)
výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú
neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby, - pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu
veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na
odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí). - reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie
odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny
tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené
zamietnutie.
- Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných
obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek
meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho. - Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri
preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko
tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť
tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi
prehlasujete že obal je nepoškodený.